بررسی تخصصی

Google Maps نماهای هوایی برجسته، اعلان‌های اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی برای ورود و خروج و موارد دیگر را به دست می‌آورد

Google برخی از ویژگی‌های جدید Maps را در برنامه‌های iOS و Android خود برای تابستان ارائه می‌کند، از جمله گزینه‌های جدید اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی، بهبود مسیرهای دوچرخه‌سواری، و مناظر هوایی واقعی از مکان‌های دیدنی شهر.

ویژگی نقشه های گوگل
اول، اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی. گوگل می‌گوید که می‌خواهد دیدن زمانی که فردی که موقعیت مکانی خود را با شما به اشتراک گذاشته است، می‌آید یا مکانی را ترک می‌کند، آسان‌تر کند، «تا بتوانید راحت‌تر برنامه‌ها و جلسات را هماهنگ کنید». برای این منظور، اعلان‌های اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی را معرفی می‌کند که مشابه ویژگی‌های مشابه در اپلیکیشن Find My اپل کار می‌کنند.

Google موارد استفاده زیر را ارائه می دهد:

بگویید که با گروهی از دوستانتان به یک کنسرت می روید. اگر آنها قبلاً انتخاب کرده اند که مکان خود را با شما به اشتراک بگذارند، می توانید یک اعلان برای آدرس محل برگزاری کنسرت تنظیم کنید تا بتوانید زمان ورود آنها را ببینید و به سرعت با هم ملاقات کنند. همچنین می‌توانید یک اعلان تنظیم کنید تا ببینید چه زمانی آنها محل را ترک کرده‌اند – فقط در صورت جدا شدن.

گوگل می گوید که این ویژگی را با در نظر گرفتن حریم خصوصی ایجاد کرده است، به همین دلیل است که اعلان ها را فقط می توان برای افرادی تنظیم کرد که قبلاً انتخاب کرده اند مکان خود را با شما به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، آن شخص چندین یادآوری دریافت می‌کند تا بداند مکان خود را به اشتراک می‌گذارد، در قالب اعلان‌های فشاری و ایمیل‌های تکراری ماهانه، و کاربران می‌توانند در هر زمانی اشتراک‌گذاری مکان خود را متوقف کنند.

در مرحله بعد، Google اطلاعات دقیق بیشتری را به مسیرهای دوچرخه سواری در بیش از 100 شهر که در دسترس هستند اضافه می کند، از جمله مواردی مانند مواردی مانند اینکه آیا یک مسیر خاص شامل یک جاده اصلی یا فرعی است، اگر مسیر پیشنهادی شامل پله ها یا تپه های شیب دار باشد، و چه زمانی. باید برای مواجهه با ترافیک سنگین آماده باشید.

نماهای هوایی از نقاط دیدنی گوگل


در نهایت، گوگل نماهای هوایی واقعی از «نزدیک به 100 مورد از محبوب ترین مکان های دیدنی جهان» را در شهرهایی از جمله بارسلونا، لندن، نیویورک، سانفرانسیسکو و توکیو ارائه می کند. گوگل می گوید نماهای هوایی «نخستین گام» به سوی یکپارچه کردن ویژگی نمای همهجانبه خود برای شهرهایی است که این شرکت در ماه می پیش‌نمایش کرد و قرار است اواخر امسال عرضه شود.

گوگل می‌گوید نماهای هوایی نقاط دیدنی و اعلان‌های اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی در حال حاضر به صورت جهانی بر روی نقشه‌های گوگل در اندروید و iOS منتشر می‌شود و اطلاعات مسیر دوچرخه‌سواری در هفته‌های آینده در شهرهایی که جهت‌های دوچرخه‌سواری در دسترس هستند، منتشر خواهد شد.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا