بررسی تخصصی

پایگاه کاربران آیفون ایالات متحده اپل در سه ماهه ژوئن از اندروید پیشی گرفت و اکنون بیش از نیمی از تلفن های هوشمند را تشکیل می دهد.

بر اساس داده های Counterpoint Research (از طریق Counterpoint Research)، آیفون های اپل از دستگاه های اندرویدی پیشی گرفته اند و بیش از نیمی از گوشی های هوشمند مورد استفاده در ایالات متحده را تشکیل می دهند. فایننشال تایمز).

iPhone 12 v Android 2020
پایه نصب شده فعال آیفون ها در سه ماهه منتهی به ژوئن از مرز 50 درصد گذشت، در حالی که حدود 150 برند موبایل دیگر که از سیستم عامل اندروید گوگل استفاده می کنند، به رهبری سامسونگ و لنوو، بقیه را تشکیل می دهند.

جف فیلداک، مدیر تحقیقات کانترپوینت، گفت: “سیستم‌های عامل مانند مذاهب هستند – هرگز تغییرات قابل توجهی ندارند. اما در چهار سال گذشته به طور مداوم از اندروید به iOS رفته است.” این یک نقطه عطف بزرگ است که می‌توانیم شاهد تکرار آن در سایر کشورهای ثروتمند در سراسر جهان باشیم.»

در مقایسه با فروش سالانه، پایه نصب‌شده فعال نشانگر رقابتی مهم‌تری است که نشان‌دهنده سرعت کم اپل در بازار گوشی‌های هوشمند است، زیرا کاربرانی را که از طریق بازار تلفن‌های دست دوم وارد اکوسیستم اپل می‌شوند و همچنین کسانی که از آیفون‌هایی استفاده می‌کنند در نظر می‌گیرد. سال ها پیش خریداری شده است.

به گزارش گروه NPD، گوشی های اندرویدی در سال 2008، یک سال پس از عرضه آیفون، در بازار ظاهر شدند و در سال 2010 از پایه های نصب شده در iOS پیشی گرفتند. در سه سال قبل، فروش گوشی تحت سلطه شرکت هایی مانند نوکیا، موتورولا، ویندوز و بلک بری بود.

آیفون با ارزش بازار ۲.۵ تریلیون دلار، اپل را به بزرگترین شرکت جهان تبدیل کرده است. در سال 2020، پایگاه جهانی نصب شده برای آیفون ها از 1 میلیارد دستگاه فراتر رفت. مدیرعامل تیم کوک اخیراً گفته است که اپل “یک رکورد سه ماهه ژوئن برای سوئیچرها” یا مصرف کنندگانی که اندروید را برای iOS ترک می کنند، ثبت کرده است.

اپل در رویداد رسانه ای “Far Out” خود در روز چهارشنبه، 7 سپتامبر، از نسل بعدی سری آیفون 14 رونمایی خواهد کرد، جایی که انتظار می رود اپل واچ سری 8 را نیز معرفی کند. ما انتظار داریم آیفون 14 6.1 اینچی، 6.7 – آیفون مکس اینچی، آیفون 14 پرو 6.1 اینچی و آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی. امسال هیچ آیفون 5.4 اینچی “مینی” وجود نخواهد داشت و اپل در عوض دستگاه های بزرگتر را انتخاب می کند.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا