بررسی تخصصی

اپل اکنون iOS 16.5 را به عنوان یکی از به روز رسانی های نهایی قبل از iOS 17 آزمایش می کند

طبق شواهد در حال افزایش از به‌روزرسانی در گزارش‌های تحلیلی وب‌سایت ما، اپل در این ماه آزمایش‌های داخلی iOS 16.5 را افزایش داد. iOS 16.5 احتمالاً یکی از آخرین به روز رسانی های قابل توجه قبل از معرفی iOS 17 توسط اپل در WWDC در ماه ژوئن خواهد بود.

ویژگی iOS 17 در تلفن
مشخص نیست چه ویژگی‌هایی با iOS 16.5 معرفی می‌شوند، اما انتظار برای برخی از ویژگی‌های اعلام‌شده قبلی، از جمله حساب پس‌انداز کارت اپل، اپلیکیشن Apple Music Classical و گزینه امنیتی iMessage Contact Key Verification ادامه دارد. Apple Pay Later نیز به زودی ارائه می شود، اما انتظار می رود با به روز رسانی سمت سرور فعال شود.

در مورد iOS 17، بلومبرگمارک گورمن، مدیر این هفته، گفت که هنوز چیزی در مورد برنامه‌ریزی‌شده برای تغییر بازی‌های آیفون نشنیده است، اما هنوز چند ماه دیگر به آپدیت آن باقی مانده است و ممکن است برخی از ویژگی‌های قابل توجه کشف شود.

iOS 17 نسل بعدی CarPlay اپل را معرفی خواهد کرد که ادغام عمیق‌تری با عملکردهای خودرو مانند رادیو A/C و FM، پشتیبانی از نمایشگرهای متعدد در داشبورد، افزایش شخصی‌سازی و موارد دیگر ارائه می‌دهد. اپل اعلام کرد اولین خودروهای نسل بعدی CarPlay در اواخر سال 2023 با برندهای متعهد مانند آکورا، آئودی، فورد، هوندا، مرسدس بنز، نیسان، پورشه، ولوو و غیره معرفی خواهند شد.

همچنین انتظار می‌رود که iOS 17 به فروشگاه‌های اپلیکیشن جایگزین در آیفون در اروپا اجازه دهد که طبق قانون بازارهای دیجیتال الزامی است. Gurman قبلا گزارش داده بود که این تغییر تا اواسط سال 2024 به عنوان بخشی از نسخه بعدی iOS 17 اجرا خواهد شد.

در همین حال، اپل اولین نسخه بتای iOS 16.4 را در اختیار توسعه دهندگان و آزمایش کنندگان عمومی قرار داده است. این به‌روزرسانی شامل طیف وسیعی از ایموجی‌های جدید، پشتیبانی از اعلان‌های فشار وب، بهبود برنامه پادکست و تغییری است که از دسترسی کاربران آیفون به نسخه بتای توسعه‌دهنده iOS 17 به‌صورت رایگان در صورت در دسترس شدن جلوگیری می‌کند.

WWDC معمولا در اوایل ژوئن آغاز می شود. در کنفرانس یک هفته ای توسعه دهندگان، اپل همچنین macOS 14، watchOS 10، tvOS 17 و سیستم عامل realityOS/xrOS را برای هدست AR/VR اپل که مدت ها شایعه شده بود، معرفی خواهد کرد.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا