بررسی تخصصی

اپل به‌روزرسانی‌های برنامه‌های پیش‌نمایش Apple Music و TV را برای ویندوز منتشر می‌کند

اپل به‌روزرسانی‌هایی را برای برنامه‌های Apple Music، Apple TV و Apple Devices خود برای کاربران رایانه‌های شخصی دارای ویندوز 11 منتشر کرده است که به نظر می‌رسد پیشرفت‌ها و رفع اشکالات قابل توجهی را در برنامه‌های پیش‌نمایش به ارمغان می‌آورد.

پیش نمایش اپل موزیک فروشگاه مایکروسافت
سال گذشته، مایکروسافت اعلام کرد که برنامه‌های Apple Music و Apple TV در سال 2023 برای نصب بر روی دستگاه‌های ویندوز به فروشگاه مایکروسافت می‌آیند و تجربه بهتری از Apple Music و Apple TV+ نسبت به رفتن از طریق وب یا استفاده از برنامه قدیمی iTunes برای ویندوز اپل ارائه می‌دهند. .

در ژانویه، نسخه‌های پیش‌نمایش این دو برنامه، و همچنین یک برنامه Apple Devices برای مدیریت دستگاه‌هایی مانند آیفون، آی‌پد و آی‌پاد از دستگاه‌های ویندوز در فروشگاه مایکروسافت ظاهر شد. با این حال، اپل هشدار داد که به عنوان نسخه های پیش نمایش این برنامه ها، “ممکن است همه ویژگی ها آن طور که انتظار می رود کار نکنند.”

اپل هیچ یادداشتی برای آخرین به‌روزرسانی‌ها ارائه نکرده است، بنابراین فهرست جامعی از تغییرات و اصلاحات نداریم. با این حال، کاربران در Reddit متوجه شده‌اند که اپلیکیشن Apple Music Preview اکنون شامل پشتیبانی از کنترل‌های رسانه‌ای ویندوز 11 و میانبرهای صفحه کلید، پشتیبانی از اشعار، و پخش مداوم و روان‌تر آهنگ‌های متوالی بدون از دست دادن است.

همانطور که برای پیش نمایش دستگاه های اپل، اپل این کار را انجام داده است گزارش شده است نام نرم افزاری که بر روی هدست واقعیت مختلط شایعه شده آن اجرا می شود حذف شد. ارجاع به مراجع “xrOS” و “RealityOS” اکنون از بین رفته است. اپل زمانی که نرم افزار هدست در حال توسعه بود، به طور داخلی آن را “Reality OS” یا “rOS” نامید، سپس تصمیم گرفت نام عمومی را به نام کمتر عمومی “xrOS” که مخفف “واقعیت گسترده” است، به روز کند. انتظار می رود اپل هدست خود را در ماه ژوئن در WWDC معرفی کند.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد چیزهای جدید در برنامه Apple TV Preview وجود ندارد، اما زمانی که بیشتر بدانیم این مقاله را به روز خواهیم کرد.

توجه داشته باشید که نصب هر یک از این برنامه ها از باز شدن iTunes for Windows جلوگیری می کند. در نتیجه، سایر انواع محتوا مانند کتاب‌های صوتی و پادکست‌ها تا زمانی که اپل نسخه سازگار iTunes را منتشر نکند یا کاربر برنامه‌های پیش‌نمایش را حذف نصب نکند، غیرقابل دسترسی خواهند بود.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا