بررسی تخصصی

5 دلیل برای منتظر ماندن برای اپل واچ سال آینده

با وجود تمام تخفیف‌های تخفیف‌خورده فناوری اپل در حال حاضر، ممکن است به فکر ارتقای اپل واچ خود باشید یا برای اولین بار آن را بخرید. اما اگر ساعت هوشمند فعلی شما کار خود را به خوبی انجام می دهد و فقط ایده یک معامله خوب است که علاقه شما را برانگیخته است، می تواند ارزش آن را داشته باشد تا سال آینده که اپل آخرین و بهترین نسخه خود را معرفی کند، صبر کنید.

اپل واچ سری 9
در حال حاضر چندین شایعه از منابع معتبر وجود دارد که نشان می دهد سال 2024 می تواند سال بسیار بزرگی برای اپل واچ باشد. در اینجا پنج دلیل وجود دارد که فعلاً کیف پول خود را نگه دارید و منتظر بمانید تا مدل نسل بعدی برسد.

طراحی مجدد عمده

اپل واچ اصلی در آوریل 2015 عرضه شد و ما در دهمین سالگرد اولین دستگاه پوشیدنی اپل هستیم. با وجود چنین سالگرد برجسته ای در افق، شایعات حاکی از آن است که یک به روز رسانی قابل توجه سالگرد 10 ساله ممکن است در اوایل سال 2024 از راه برسد.

ویژگی Apple Watch X
مطابق با بلومبرگمارک گورمن، اپل در حال برنامه ریزی برای طراحی مجدد بزرگ اپل واچ به مناسبت دهمین سالگرد آن است. گفته می‌شود که اپل قصد دارد اپل واچ را باریک‌تر از آنچه اکنون است، با بدنه باریک‌تر، همراه با روش‌های مختلف برای چسباندن نوارها، بسازد. نوارهای جدید می توانند به صورت مغناطیسی به ساعت متصل شوند که فضای داخل اپل واچ را برای باتری های بزرگتر و سایر اجزای داخلی آزاد می کند.

نمایشگر میکرو ال ای دی

تحلیلگر جف پو و تحلیلگر صفحه نمایش راس یانگ بر این باورند که اپل در حال کار بر روی یک ساعت پیشرفته جدید است که دارای صفحه نمایش میکرو LED 2.1 اینچی (مورب) است. شایعه شده است که این ساعت در سال 2024 یا 2025 عرضه می شود، اگرچه می تواند ارتقاء یافته به Apple Watch Ultra باشد تا سری 9.

صفحه نمایش اپل واچ سری 9
همانطور که گفته شد، اپل ممکن است در حال برنامه ریزی برای اندازه های مختلف باشد، یا شایعه شده “Apple Watch X” می تواند ساعتی با اندازه بزرگتر با طراحی بدنه جدید و حاشیه های باریک تر باشد. MicroLED نسبت به فناوری OLED که در حال حاضر در مدل‌های اپل واچ استفاده می‌شود، در مصرف انرژی کارآمدتر است. همچنین دارای طول عمر بیشتر، زمان پاسخ سریعتر، کنتراست بهتر و رنگ های روشن تر است.

مانیتورینگ فشار خون

به گفته گورمن بلومبرگ، اپل در نظر دارد تا در سال 2024 نظارت بر فشار خون را به اپل واچ اضافه کند. طبق گزارش ها، ویژگی نظارت بر فشار خون به کاربران اطلاع می دهد که آیا فشار خون آنها روند صعودی دارد یا خیر.

ویژگی اپل واچ پرو
برخلاف روش‌های رایجی که فشار خون را با استفاده از یک کاف بادی که دور بازو پیچیده می‌شود، اندازه‌گیری می‌کند، اعتقاد بر این است که سیستم اپل با استفاده از حسگرها، سرعت موج ضربان قلب را از طریق شریان‌های کاربر اندازه‌گیری می‌کند. با این حال، ممکن است در ابتدا اندازه گیری دقیق سیستولیک و دیاستولیک را ارائه نکند.

تشخیص فشار خون بالا

طبق گفته Gurman، اپل واچ به عنوان بخشی از سیستم جدید نظارت بر فشار خون اپل، انتظار می‌رود که قسمت‌های فشار خون یا فشار خون غیرطبیعی را تشخیص دهد.

ساعت سیب فیبر کربنی
این سیستم گزینه ای را برای کاربران فراهم می کند تا یادداشت کنند هنگام بروز فشار خون بالا چه کار می کردند، که می تواند برای تشخیص پزشکی مفید باشد. و برای جلوگیری از تشخیص اشتباه احتمالی، اپل واچ کاربر را راهنمایی می کند تا با پزشک خود صحبت کند یا فشار خون خود را با یک کاف سنتی بررسی کند، که می تواند اندازه گیری دقیق سیستولیک و دیاستولیک را ارائه دهد.

تشخیص آپنه خواب

همچنین در سال 2024 یک ویژگی تشخیص آپنه خواب مبتنی بر اپل واچ است. آپنه خواب یک اختلال خواب است که در آن قطع موقت تنفس بیشتر از حد معمول در طول خواب رخ می دهد. می تواند باعث هیپوکسمی و کم خوابی شود. علائم شامل خروپف بلند و ایجاد صداهای خفگی در طول خواب است.

ردیابی مرحله خواب ساعت 9
مطابق با بلومبرگدر گزارش نوامبر 2023، اپل واچ از تاریخچه خواب و الگوهای تنفسی برای تخمین ابتلا به این بیماری استفاده می‌کند و سپس کاربران را به مراجعه به پزشک هدایت می‌کند.

رهایی

اپل معمولاً یک مدل جدید اپل واچ را در ماه سپتامبر و همزمان با عرضه آخرین پرچمدار آیفون خود که در سال 2024 آیفون 16 خواهد بود، عرضه می کند. با این حال، اگر اپل واقعاً در سال آینده دهمین سالگرد «Apple Watch X» را معرفی کند، می تواند برنامه متفاوتی داشته باشد. .

هدر ساختگی آیفون 16 آپدیت شد 1
شایان ذکر است که اپل واچ اصلی در سپتامبر 2014 رونمایی شد، اما تا آوریل 2015 عرضه نشد، بنابراین اپل می تواند از هر کدام از این تاریخ ها برای سالگرد اپل واچ استفاده کند. با توجه به اینکه سال 2023 اولین ساعت اپل واچ سری 9 بود، سری 10 یا “X” برای سال 2024 مناسب تر است، نه 2025، اما نام گذاری X در این مرحله فقط حدس و گمان است.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا