بررسی تخصصی

دیزنی به اشتراک گذاری رمز عبور Disney+ را حذف می کند که از سپتامبر شروع می شود

باب ایگر، مدیرعامل دیزنی در جریان تماس درآمد امروز (از طریق) گفت: برنامه‌های دیزنی در ماه سپتامبر به طور جدی با اشتراک‌گذاری رمز عبور سرویس استریم دیزنی + سرکوب می‌کند. آستانه).

دیزنی به اشتراک گذاری رمز عبور Disney+ را حذف می کند که از سپتامبر شروع می شود
ایگر گفت که دیزنی از ماه آینده شروع به حذف اشتراک گذاری رمز عبور “جدی” خواهد کرد. دیزنی در واقع از سپتامبر گذشته در مورد خلاص شدن از شر اشتراک رمز عبور صحبت کرده است، اما جدول زمانی چند بار تغییر کرده است. دیزنی در ماه ژوئن ممنوعیت اشتراک گذاری رمز عبور را در برخی کشورها آغاز کرد، اما به نظر می رسد که تلاش های این شرکت در سپتامبر 2024 به ایالات متحده و سایر کشورها گسترش خواهد یافت.

به گفته ایگر، دیزنی می خواهد به اشتراک گذاری رمز عبور پایان دهد تا Disney+ را به یک تجارت در حال رشد تبدیل کند.

سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور برای نتفلیکس موفقیت آمیز بود. نتفلیکس در سال 2023 اجازه اشتراک گذاری رمز عبور چند خانواری را متوقف کرد و در سه ماهه بعدی شاهد رشد قوی مشترکین بود. در ماه آوریل، ایگر گفت که کارهای نتفلیکس را تحسین می کند و این شرکت را “استاندارد طلایی در جریان” نامید.

ایگر گفت: “من در واقع برای آنچه آنها به دست آورده اند احترام بسیار زیادی قائل هستم.” “اگر ما فقط بتوانیم آنچه را که آنها به دست آورده اند به انجام برسانیم، عالی خواهد بود.” در مورد مشتریانی که قبلاً به آنها گفته شده است که دیگر نمی توانند رمزهای عبور خود را به اشتراک بگذارند، ایگر گفت که این شرکت “اصلاً هیچ واکنشی نداشته است.”

مانند نتفلیکس، دیزنی قصد دارد به مشترکین اجازه دهد تا برای به اشتراک گذاشتن برنامه های خود با شخصی خارج از خانواده خود هزینه اضافی بپردازند، اما قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

دیزنی این هفته همچنین اعلام کرد که قصد دارد قیمت های Disney+، Hulu و ESPN+ را در اکتبر افزایش دهد. قیمت دیزنی + با تبلیغات 9.99 دلار در ماه است که از 7.99 دلار افزایش یافته است، و Disney+ بدون آگهی با قیمت 15.99 دلار در ماه از 13.99 دلار افزایش یافته است.

دیزنی پلاس ابتدا در سال 2019 راه اندازی شد، درست در زمانی که Apple TV+ راه اندازی شد. زمانی که این سرویس عرضه شد، دیزنی 6.99 دلار در ماه دریافت می کرد.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا