بررسی تخصصی

Ultimate Ears بلندگوی جدید بلوتوث شخصی MINIROLL را راه اندازی کرد

هفته گذشته نگاهی به EVERBOOM انداختیم، یک محصول میان رده اخیر به مجموعه بلندگوهای قابل حمل از برند Ultimate Ears لاجیتک، و امروز Ultimate Ears کوچک‌ترین و ارزان‌ترین عضو خانواده، MINIROLL را معرفی می‌کند. قابل ذکر است، این یک احیای فرم فاکتور قبلی ROLL و ROLL 2 است که در سال 2019 متوقف شد، اما کمی کوچکتر و با مشخصات ارتقا یافته است.

Ultimate Ears بلندگوی جدید بلوتوث شخصی MINIROLL را راه اندازی کرد
MINIROLL با قیمت 79.99 دلار، یک بلندگوی گرد جمع و جور است که برای حمل و نقل بهینه شده است. این بدنه دارای یک پوسته پلاستیکی سخت در پشت و یک مش پلی استر محکم جلویی است و دارای دکمه‌های سنتی بزرگ و منهای صدا است که در جلوی اکثر بلندگوهای Ultimate Ears وجود دارد. یک بند لاستیکی مانند کل قسمت پشتی بلندگو را می‌پوشاند، با زبانه‌ای که به آن اجازه می‌دهد تا قلاب آن باز شود تا بلندگو به بند‌های کوله‌پشتی، کمربند، بند، دسته‌های خنک‌کننده و حتی میله‌های کوچک مانند تکیه‌گاه چادر متصل شود.

قطر MINIROLL کمی بیش از 4 اینچ (105 میلی‌متر) است و زبانه بند کمی به ابعاد عمودی اضافه می‌کند و ضخامت آن حدود 1.9 اینچ (48 میلی‌متر) است، در حالی که وزن آن 9.8 اونس (279 گرم) است. MINIROLL با رتبه IP67 در برابر آب و گرد و غبار بسیار مقاوم است و تا ارتفاع 1.2 متری آزمایش شده است، بنابراین برای یک سبک زندگی فعال در طبیعت، در استخر و جاهای دیگر آماده است.

ue مینی رول جعبه جلوue مینی رول جعبه جلو
علاوه بر دکمه‌های برجسته صدا، MINIROLL دارای دکمه‌های ظریف پاور/جفت و پخش/مکث در سمت چپ است. با فشار کوتاه دکمه پاور، بلندگو روشن یا خاموش می شود، در حالی که فشار طولانی تر حالت جفت شدن بلوتوث را فعال می کند. دکمه کنترل صدا عملکرد معمولی یک بار فشار دادن برای پخش/مکث، دوبار فشار دادن برای پرش به جلو و سه فشار برای پرش به عقب را ارائه می دهد. با فشار دادن همزمان دکمه‌های میزان صدا، MINIROLL میزان تقریبی باتری خود را به صدا در می‌آورد.

برای شارژ، یک درگاه USB-C در پایین MINIROLL وجود دارد و عمر باتری آن ۱۲ ساعت است. اسپیکر را می توان در کمتر از 3 ساعت شارژ کرد، اما شما باید کابل خود را تهیه کنید.

دست مینی رول ueدست مینی رول ue
با اندازه کوچکش، فضای زیادی در داخل MINIROLL وجود ندارد، اما همچنان دارای یک درایور فعال 45.6 میلی متری و رادیاتور غیرفعال 37.75 x 65 میلی متر است و صدای جهت دار را تا 85.5 دسی بل ارائه می دهد. این صدای پر کردن اتاق بزرگ را ارائه نمی دهد، اما حجم زیادی را برای تنظیمات شخصی و گروه های کوچک ارائه می دهد.

اگر به صدای بیشتری نیاز دارید، می‌توانید تعداد نامحدودی از بلندگوهای MINIROLL را در حالت PartyUp با فناوری Auracast همگام‌سازی کنید و از برد بلوتوث تا 40 متر (131 فوت) بهره ببرید. با فشار طولانی دکمه پخش/مکث، PartyUp در MINIROLL اولیه فعال می شود، اتصال آن پخش می شود و به دیگر بلندگوهای MINIROLL اجازه می دهد تا با همان فشار طولانی به یکدیگر بپیوندند.

ue مینی رول عقبue مینی رول عقب
MINIROLL امروز برای سفارش از Ultimate Ears در دسترس است و در چهار رنگ مشکی ملایم، آبی باشکوه، Revive Grey و Calming Pink موجود است.

توجه: Ultimate Ears برای اهداف این پوشش خبری یک MINIROLL به MacRumors ارائه کرد. غرامت دیگری دریافت نشد. MacRumors یک شریک وابسته با Ultimate Ears است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا