بررسی تخصصی

tvOS 18 اکنون در دسترس است

tvOS 18 اکنون در دسترس است

امروزه، tvOS 18 ویژگی‌های هوشمندی مانند InSight را معرفی می‌کند که اطلاعات به‌موقع درباره بازیگران، شخصیت‌ها، و موسیقی هر فیلم و نمایش زنده Apple TV+ را در زمان واقعی نمایش می‌دهد. Enhance Dialogue همچنین با tvOS 18 هوشمندتر می‌شود و از یادگیری ماشینی و صدای محاسباتی برای ارائه وضوح صوتی بیشتر استفاده می‌کند. اکنون زیرنویس‌ها به‌طور خودکار در لحظه‌های مناسب ظاهر می‌شوند، از جمله زمانی که کاربران بی‌صدا می‌کنند، زمانی که هنگام تماشا به عقب برمی‌گردند، یا زمانی که زبان نمایش یا فیلم با زبان دستگاه مطابقت ندارد. علاوه بر این، tvOS 18 محافظ‌های صفحه نمایش جدید خیره‌کننده‌ای مانند پرتره‌ها را به Apple TV 4K می‌آورد.

به‌روزرسانی‌های برنامه Home نیز در دسترس است، از جمله دسترسی مهمان با iOS 18، که راه‌های مناسبی را برای کنترل قفل‌ها، درهای گاراژ و سیستم‌های امنیتی به مهمانان ارائه می‌دهد. برنامه ریزی دسترسی فردی یا مبتنی بر زمان به خانه با قفل های هوشمند؛ و سابقه فعالیت را برای مهمانان مشاهده کنید. علاوه بر این، اپلیکیشن Home اکنون دسترسی، درک و تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر در مورد مصرف برق خانگی خود را با مشارکت شرکت‌های پیشرو، از شرکت گاز و برق اقیانوس آرام در کالیفرنیا، آسان‌تر می‌کند.

ویژگی های اضافی برای خانه عبارتند از:

  • مهمانان خانه می توانند با استفاده از HomePod و HomePod mini کنترل پخش موسیقی را به اشتراک بگذارند SharePlay و اپل موزیک
  • AirPlay صدای فضایی را اضافه می کند بنابراین کاربران می توانند هنگام پخش صدا از iPhone و iPad به HomePod و تجهیزات صوتی شخص ثالث سازگار، تجربه ای همهجانبه داشته باشند.
  • زیرنویس‌های زنده برای زبان انگلیسی در ایالات متحده و کانادا با دوربین تداومی در tvOS 18 به FaceTime بیایید، بنابراین کاربران می توانند آنچه را که دیگران در تماس FaceTime در بزرگترین صفحه خانه می گویند، بخوانند.
  • Apple Fitness+ دارای یک طراحی کاملاً جدید در tvOS 18، با توصیه‌های شخصی برای تمرینات و مدیتیشن، جستجوی قدرتمند، و جوایز پیشرفته برای کمک به کاربران برای حفظ انگیزه.
  • tvOS 18 در اواخر امسال در دسترس خواهد بود پشتیبانی 21:9 برای پخش فیلم ها و نمایش ها روی پروژکتورها، و محافظ های صفحه نمایش جدیدی مانند اسنوپی را معرفی می کند. علاوه بر این، ربات جاروبرقی با برنامه Home سازگار خواهد بود و می تواند در اتوماسیون ها و صحنه ها شرکت کند.
Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا