بررسی تخصصی

در اینجا گزینه های جدید محدودیت شارژ آیفون در iOS 18 آمده است

اپل گزینه های محدودیت شارژ گسترده ای را برای مدل های آیفون 15 و آیفون 16 در iOS 18 معرفی کرده است و به کاربران امکان کنترل بیشتری بر سلامت باتری دستگاهشان می دهد. این ویژگی که قبلاً ۸۰ درصد شارژ را محدود می‌کرد، اکنون شامل گزینه‌های ۸۵، ۹۰ درصدی و ۹۵ درصدی جدید است.

در اینجا گزینه های جدید محدودیت شارژ آیفون در iOS 18 آمده است
سیستمی که اپل اعمال کرده است با کاهش زمان شارژ کامل آیفون شما، عمر باتری را بهبود می بخشد. اپل می گوید این ویژگی می تواند به ویژه برای کاربرانی مفید باشد که اغلب دستگاه های خود را برای مدت طولانی به برق متصل می کنند.

در اینجا نحوه استفاده از این تنظیمات جدید برای افزایش بالقوه عمر باتری آیفون خود آورده شده است.

  1. برنامه تنظیمات را در آیفون خود باز کنید.
  2. ضربه بزنید باتری.
  3. انتخاب کنید شارژ کردن.
  4. محدودیت شارژ مورد نظر خود را از گزینه های موجود انتخاب کنید: 80%، 85%، 90%، و 95%.

هنگام تصمیم گیری در مورد محدودیت شارژ، الگوهای استفاده روزانه خود را در نظر بگیرید. اگر اغلب در طول روز به شارژ دسترسی دارید، یک حد پایین تر مانند 80٪ یا 85٪ ممکن است کافی باشد. برای کسانی که بین شارژ به عمر باتری بیشتری نیاز دارند، گزینه های 90% یا 95% می توانند مناسب تر باشند.

به یاد داشته باشید، همیشه می‌توانید این تنظیمات را با تغییر نیازهایتان تنظیم کنید. اگر قصد دارید یک روز طولانی دور از منابع برق داشته باشید، ممکن است به طور موقت محدودیت را غیرفعال کنید تا شارژ کامل داشته باشید.

توصیه های شارژ

علاوه بر این، iOS 18 با توصیه فعالانه یک محدودیت شارژ خاص بر اساس عادات استفاده شما، این ویژگی را یک قدم جلوتر می‌برد. اگر آیفون 15 یا 16 دارید، پس از مدتی اعلانی دریافت کنید که محدودیت شارژ بهینه برای دستگاه شما را پیشنهاد می کند. این توصیه همچنین در برنامه تنظیمات در زیر ظاهر می شود باتری → شارژ.

محدودیت شارژ باتری آیفون ios 18محدودیت شارژ باتری آیفون ios 18
شایان ذکر است که این ویژگی iOS 18 در انحصار سری آیفون 15 و سری آیفون 16 آینده باقی می ماند. کاربران آیفون 14 پرو یا مدل های قدیمی تر این گزینه ها را در تنظیمات خود پیدا نخواهند کرد.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا