بررسی تخصصی

پشتیبانی از گواهینامه رانندگی آیفون به کالیفرنیایی های بیشتری گسترش می یابد

کاربران آیفون در کالیفرنیا اکنون می‌توانند گواهینامه‌های رانندگی دیجیتال و شناسه‌های خود را در برنامه کیف پول اپل در آیفون و اپل واچ اضافه کنند و کالیفرنیا آزمایش مداوم ویژگی گواهینامه دیجیتال را گسترش می‌دهد.

پشتیبانی از گواهینامه رانندگی آیفون به کالیفرنیایی های بیشتری گسترش می یابد
چندین MacRumors خوانندگان گزارش کرده اند که مجوز کالیفرنیا را به عنوان یک گزینه در برنامه کیف پول، تحت عنوان “California mDL Pilot” مشاهده کرده اند. پیش از این، تنها تعداد محدودی از افراد این گزینه را مشاهده می کردند.

ادغام برنامه کیف پول بخشی از تلاش های گواهینامه رانندگی تلفن همراه کالیفرنیا است که یک سال پیش آغاز شد. بیش از 500000 نفر قبلاً گواهینامه رانندگی یا شناسه را به برنامه کیف پول کالیفرنیا DMV اضافه کرده اند، جایی که کالیفرنیا این گزینه را قبل از شروع به ارائه آن در برنامه کیف پول آزمایش کرد.

اپل در ماه آگوست برنامه های مجوز کیف پول کالیفرنیا را اعلام کرد و گفت که با کالیفرنیا برای آوردن شناسه ها به کیف پول اپل کار می کند.

ما خوشحالیم که با ایالت کالیفرنیا کار می کنیم تا شناسه های موجود در کیف پول اپل را به زودی به ایالت اصلی اپل بیاوریم و راهی آسان، ایمن و خصوصی برای ساکنان ارائه کنیم تا گواهینامه رانندگی کالیفرنیا و شناسه ایالتی خود را به صورت حضوری و در داخل ارائه کنند. جنیفر بیلی، معاون اپل در Apple Pay و Apple Wallet گفت: برنامه با استفاده از Apple Wallet. چه از شناسه‌های اپل والت برای عبور از سفر استفاده کنید، چه برای تأیید ایمن سن یا هویت در کسب‌وکارها، گواهی‌نامه‌های رانندگی کالیفرنیا و شناسه‌های ایالتی در کیف پول اپل، ارائه ID را یکپارچه می‌کنند – همه با امنیت داخلی آیفون و اپل واچ.»

شناسه ها و مجوزهای ذخیره شده در برنامه Wallet در iPhone یا iPad را می توان برای غربالگری TSA در فرودگاه های منتخب (از جمله SFO، LAX و SJC) و برای تأیید سن در فروشگاه های منتخب استفاده کرد. در حال حاضر، پشتیبانی کیف پول موبایل کالیفرنیا هنوز در مرحله اولیه است و تنها 1.5 میلیون شرکت کننده قادر به ثبت نام هستند.

کالیفرنیا از مردم می‌خواهد که به همراه داشتن مجوز فیزیکی یا کارت شناسایی ادامه دهند، زیرا مجوز دیجیتال توسط مجریان قانون، سازمان‌های دولتی ایالتی و اکثر مشاغل پذیرفته نمی‌شود.

اپل در سال 2022 یک برنامه جدید کیف پول را معرفی کرد که از شناسه های دیجیتال پشتیبانی می کرد، اما ایالت ها در پذیرش این ویژگی کند بوده اند. تاکنون تنها آریزونا، کلرادو، جورجیا، مریلند، هاوایی و اوهایو پشتیبانی را اجرا کرده اند. اپل در سال 2022 اعلام کرد که کانکتیکات، آیووا، کنتاکی، اوکلاهاما و یوتا در حال کار بر روی پشتیبانی هستند و امروز اضافه کرد که مونتانا، نیومکزیکو و ویرجینیای غربی نیز قصد دارند از این قابلیت استفاده کنند.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا