بررسی تخصصی

تست اشتراک جدید پرمیوم تلگرام

برنامه محبوب پیام‌رسانی امن تلگرام در حال آزمایش استراتژی‌های جدید کسب درآمد است و نکاتی از اشتراک جدید تلگرام Premium در نسخه بتای 8.7.2 برنامه iOS نشان داده شده است.

پریمیوم تلگرام
همانطور که توسط پلیس اندروید، بتا شامل برچسب ها و واکنش هایی است که در پشت یک دیوار پرداخت قفل شده اند. از کاربرانی که این استیکرها و واکنش‌های برتر را انتخاب می‌کنند، خواسته می‌شود در سرویس Premium تلگرام ثبت‌نام کنند و غیر مشترکین نمی‌توانند استیکرها یا واکنش‌ها را ببینند زیرا برای کسانی که پرداخت نمی‌کنند مسدود شده‌اند. از غیر مشترکینی که واکنش یا برچسب ممتاز دریافت می کنند، خواسته می شود که خودشان برای اشتراک ثبت نام کنند.

در حال حاضر، تلگرام از طریق فروش تبلیغات و ویژگی‌های کانال‌های گروهی درآمد کسب می‌کند، اما هیچ گزینه خرید افزودنی وجود ندارد که کاربران فردی را هدف قرار دهد. اگر این ویژگی Premium جدید اجرا شود، ممکن است تغییر کند.

برای شبکه‌های اجتماعی دریافت هزینه اضافی برای واکنش‌های ممتاز غیرعادی نیست، زیرا Twitch و Discord نیز گزینه‌های اشتراکی دارند که شامل گزینه‌های ایموجی و سفارشی‌سازی اضافی است. پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، قبلاً گفته بود که تلگرام قصد ندارد برای ویژگی‌های اصلی که قبلاً وجود دارد، هزینه‌ای بپردازد، اگرچه او در سال 2020 گفت که استراتژی‌های کسب درآمد اضافی در راه است.

جزئیات کامل در مورد مواردی که ممکن است در برخی از اشتراک‌های Premium Telegram گنجانده شود در حال حاضر ناشناخته است و هیچ صحبتی در مورد اینکه چه زمانی ممکن است این عملکرد پس از آزمایش بتا شاهد عرضه گسترده‌تری باشد، وجود ندارد.

داستان های محبوب

پنل‌های نمایشگر آیفون 14 پرو نشان می‌دهند که طراحی جدید حفره و قرص جایگزین ناچ شده است

شایعه شده است که مدل‌های آینده آیفون 14 پرو اپل دارای نمایشگرهای جدیدی با بریدگی قرص‌دار و سوراخی برای سنسورهای Face ID و دوربین جلو هستند و اکنون ظاهراً یک نگاه واقعی به این طراحی ظاهر شده است. ظاهراً پنل‌های شیشه‌ای جلو برای هر چهار مدل آیفون 14 در وب‌سایت شبکه‌های اجتماعی چینی Weibo ظاهر شده است که توسط @SaranByte و …

برنامه‌های مفید مک که ارزش بررسی دارند – آوریل 2022

برنامه‌های مک اغلب به اندازه برنامه‌های طراحی‌شده برای آیفون‌ها و آی‌پدها مورد توجه قرار نمی‌گیرند، بنابراین ما یک سری ویدیوی معمولی داریم که برای برجسته کردن برخی از برنامه‌های مفید مک که در چند ماه گذشته با آنها برخورد کرده‌ایم طراحی شده است. آوریل ما برنامه‌های ویژه‌ای را برای دسترسی سریع به وب‌سایت‌ها، تنظیم تنظیمات نمایش خارجی از نوار منو، استفاده از ابزار «alt-tab» شبیه ویندوز و موارد دیگر انتخاب می‌کند. اشتراک …

تخفیف‌ها: آی‌پد پرو ۱۲.۹ اینچی اپل در فروش جدید در آمازون به ۳۹۹ دلار تخفیف می‌رسد.

آمازون در این هفته لیستی از معاملات را برای آیپد پرو 12.9 اینچی معرفی کرده است، که در هر پیکربندی تبلت 2021، کاهش قیمت وجود دارد. لیست کامل فروش را در زیر مشاهده خواهید کرد که قیمت این دستگاه ها به 399 دلار می رسد. توجه: MacRumors یک شریک وابسته با برخی از این فروشندگان است. وقتی روی یک لینک کلیک می کنید و خریدی انجام می دهید، ممکن است مبلغ کمی دریافت کنیم که به ما کمک می کند…

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا