بررسی تخصصی

فروش آیفون در سه ماهه اول 2022 در آمریکای شمالی نزدیک به 20 درصد افزایش یافته است

طبق برآوردهای ارسالی که امروز توسط Canalys به اشتراک گذاشته شد، اپل در سه ماهه اول تقویم سال 2022 حدود 20 میلیون آیفون را در آمریکای شمالی ارسال کرد که رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد.

آیفون 13 دارای آب نبات ذرت است
فروش آیفون در مقایسه با 17 میلیون آیفون در سه ماهه سال گذشته، نزدیک به 20 درصد افزایش داشت و سهم اپل در بازار به 51 درصد رسید، از 45 درصد.

اپل اولین فروشنده گوشی های هوشمند در آمریکای شمالی بود و سامسونگ با فروش 10.5 میلیون گوشی هوشمند در رتبه دوم قرار گرفت. لنوو با 4 میلیون گوشی هوشمند در جایگاه سوم قرار داشت و TCL، Google و سایرین حتی تعداد کمتری از این گوشی‌ها را ارسال کردند. اپل، گوگل و لنوو در طول سه ماهه شاهد رشد سهم بازار بودند، در حالی که TCL، سامسونگ و سایر فروشندگان کوچکتر رشد نکردند.

محموله های گوشی های هوشمند Q1 2022 آمریکای شمالی


Canalys رشد قابل توجه اپل را به محبوبیت سری آیفون 13 نسبت می دهد که در سپتامبر گذشته عرضه شد. مدل‌های آیفون 13 بهبودهایی در دوربین، تراشه‌های A15 سریع‌تر، بهبود عمر باتری، بریدگی‌های کوچک‌تر، رنگ‌های جدید و موارد دیگر ارائه کردند. آیفون SE 5G 429 دلاری نیز به اپل در افزایش فروش در طول سه ماهه کمک کرد.

برایان لینچ، تحلیلگر Canalys می گوید: «بازار گوشی های هوشمند آمریکای شمالی با رشد قوی اپل رونق گرفته است. “این سه ماهه، محبوبیت بالای آیفون 13 محرک اصلی بود. با نامطمئن شدن تقاضای جهانی، اپل پس از اولویت بندی سایر مناطق در سه ماهه چهارم 2021، دستگاه های بیشتری را به آمریکای شمالی منتقل کرده است و به آن اجازه می دهد تقاضای بیشتری را برآورده کند و سفارش های قبلی را تحویل دهد. علاوه بر این، عرضه آخرین نسخه آیفون SE گزینه ای مقرون به صرفه را برای بسیاری از کاربران وفادار iOS آمریکای شمالی ارائه می دهد. درها را برای رشد بازار آیفون SE در سه ماهه آینده باز کنید.”

بازار گوشی های هوشمند آمریکای شمالی در مجموع به 39 میلیون دستگاه رسیده است که نسبت به سال گذشته 3.7 درصد رشد داشته است. Canalys معتقد است که مشکلات زنجیره تامین برای فروشندگان گوشی های هوشمند یک مشکل مداوم خواهد بود، اما انتظار می رود بازار آمریکای شمالی اولویت داشته باشد و “سطوح عرضه سالم را حفظ کند.”

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا