بررسی تخصصی

در اینجا انتظار دیگری از اپل در اواخر امسال وجود دارد

طبق معمول، سپتامبر ماه بسیار شلوغی برای اپل بوده است. این شرکت هفته گذشته آیفون 14، آیفون 14 پرو، آیفون 14 پرو مکس، اپل واچ سری 8 و اپل واچ SE جدید را عرضه کرد و پس از آن اپل واچ اولترا و ایرپاد پرو جدید این هفته عرضه شد. در بخش نرم افزاری، اپل iOS 16، watchOS 9 و tvOS 16 را منتشر کرد.

غروب تئاتر استیو جابز
همه توجه‌ها اکنون به اکتبر و فراتر از آن معطوف شده است و شایعات حاکی از آن است که اپل هنوز برنامه‌های زیادی را تا پایان سال 2022 دارد. در زیر، فهرستی از برخی از اعلامیه‌های بزرگ‌تری را که می‌توان از اپل در اواخر امسال انتظار داشت، گردآوری کرده‌ایم.

آیفون 14 پلاس راه اندازی شد

در حالی که آیفون 14، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس در 16 سپتامبر عرضه شدند، آیفون 14 پلاس از 7 اکتبر در دسترس خواهد بود. اپل دلیلی برای انتشار متناوب ارائه نکرده است، اما آیفون 14 پلاس یک گزینه کاملا جدید است. در خط تولید و تبدیل به اولین مدل غیر پرو با نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی خواهد شد که تا کنون فروخته شده است.

ویژگی آیفون 14 آیفون 14 پلاس در دست


ویژگی های کلیدی جدید آیفون 14 پلاس شامل تشخیص تصادف خودرو، پشتیبانی آتی برای ارسال پیامک اضطراری از طریق ماهواره در ایالات متحده و کانادا، عمر باتری بیشتر، دوربین های بهبود یافته و طراحی قابل تعمیر تر با پنل شیشه ای قابل جابجایی است. این دستگاه از همان تراشه A15 Bionic با پردازنده گرافیکی پنج هسته ای مانند آیفون 13 پرو بهره می برد.

تنها تفاوت بین آیفون 14 پلاس و آیفون 14 کوچکتر 6.1 اینچی مربوط به اندازه نمایشگر، عمر باتری، وزن و قیمت است.

iOS 16.1 با فعالیت‌های زنده و بیشتر

اپل اعلام کرد که iOS 16.1 اواخر امسال عرضه خواهد شد. به‌روزرسانی نرم‌افزار شامل چندین ویژگی جدید برای آیفون می‌شود، مانند پشتیبانی از Live Activities در برنامه‌های شخص ثالث، گزینه شارژ انرژی پاک در ایالات متحده، پشتیبانی از لوازم جانبی Matter در برنامه Home، تمرینات Apple Fitness+ بدون Apple Watch، و بیشتر.

ویژگی فعالیت های زنده ios 16


هنوز مشخص نیست که آیا iOS 16.1 دارای ویژگی هایی مانند iCloud Shared Photo Library و اپلیکیشن جدید تخته سفید دیجیتال Freeform است که اپل می گوید در اواخر سال جاری در دسترس خواهد بود یا خیر. iOS 16.2 احتمالاً در ماه دسامبر با سایر ویژگی‌های وعده داده شده منتشر خواهد شد.

رویداد اپل در ماه اکتبر

اپل اغلب رویدادی را در ماه اکتبر برگزار می کند تا مدل های جدید آی پد و مک را معرفی کند و امسال نیز احتمالاً از این قاعده مستثنی نخواهد بود. با توجه به اینکه رویداد سپتامبر امسال چقدر زود برگزار شد، رویداد بعدی می تواند در اوایل اکتبر برگزار شود، اما زمان مشخصی باقی مانده است.

ویژگی iPad pro m1


برای رویداد اکتبر، شایعات حاکی از آن است که اپل قصد دارد مدل‌های جدید آی‌پد پرو را با تراشه M2، نسل دهم آی‌پد پایه بازطراحی‌شده و حداقل چند مک دیگر با تراشه‌های سری M2 معرفی کند. مک پرو جدید تا پایان سال 2022 تقریباً قطعی است، در حالی که مدل های جدید مک بوک پرو و ​​مک مینی نیز امکان پذیر است.

تاریخ انتشار iPadOS 16 و macOS Ventura

اپل می گوید iPadOS 16 و macOS Ventura در ماه اکتبر برای عموم عرضه خواهند شد. اپل احتمالاً تاریخ انتشار دقیق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را در جریان رویداد اکتبر یا بلافاصله پس از آن اعلام خواهد کرد.

مدیر مرحله ipados 16


انتظار می‌رفت که iPadOS 16 در ماه سپتامبر و در کنار iOS 16 عرضه شود، اما اپل به‌روزرسانی نرم‌افزار را تا ماه اکتبر به تعویق انداخت و احتمالاً پس از انتقاد برخی از کاربران از کاستی‌های مختلف این ویژگی، روی بهبود Stage Manager تمرکز می‌کند. اپل اعلام کرد که به‌روزرسانی نرم‌افزاری به جای iPadOS 16.0 برچسب iPadOS 16.1 خواهد داشت.

Apple Music Classical

در آگوست 2021، اپل از خرید سرویس موسیقی کلاسیک Primephonic خبر داد. در آن زمان، اپل اعلام کرد که قصد دارد یک برنامه اختصاصی موسیقی کلاسیک را در سال 2022 راه اندازی کند که رابط کاربری Primephonic را با ویژگی های اضافی ترکیب می کند.

موسیقی سیب


جزئیات کمی در مورد برنامه اختصاصی Apple Music Classical یا زمان راه اندازی آن شناخته شده است، اما باید به زودی با نزدیک شدن به پایان سال 2022 ارائه شود.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا