بررسی تخصصی

اپل اپلیکیشن Oceanic+ را برای اپل واچ اولترا اعلام کرد

اپل امروز اعلام کرد که اپلیکیشن Oceanic+ از امروز برای اپل واچ اولترا در دسترس است. این اپلیکیشن که توسط Huish Outdoors با همکاری اپل طراحی شده است، به عنوان یک کامپیوتر غواصی برای غواصی تفریحی در عمق تا 40 متر/130 فوت عمل می کند.

اپلیکیشن Apple Watch Ultra Oceanic Plus
اپل در حال حاضر یک برنامه پایه عمق را در Apple Watch Ultra برای مشاهده عمق فعلی، حداکثر عمق به دست آمده، دمای آب و مدت زمان زیر آب ارائه کرده است. برای غواصانی که به دنبال داده های پیشرفته تر هستند، اپلیکیشن Oceanic+ ابزار مفیدی است.

Oceanic+ عمق فعلی غواص، زمان غواصی، زمان بدون فشردگی، دمای آب، زمان رسیدن به سطح، حداکثر عمق، سرعت صعود، سطح باتری، ترکیب گاز انتخاب شده (ترکیب هوا یا نیتروکس تا 40 درصد) و موارد دیگر را نشان می دهد. این برنامه همچنین دارای هشدارهای ایمنی با کد رنگی برای محدودیت عدم فشرده سازی، نرخ صعود بیش از حد، و راهنمایی توقف ایمنی است.

از دیگر ویژگی‌های این برنامه می‌توان به بازخورد لمسی و پیچیدگی‌های صورت ساعت برای زمان پرواز ممنوع، زمان سطح، دسترسی سریع به برنامه‌ریز غواصی، تنظیمات غواصی، ارتفاع فعلی، حداکثر ارتفاع مجاز و دکمه دسترسی سریع به برنامه اشاره کرد.

اپل واچ Ultra Oceanic App 2


این برنامه در اپ استور موجود است و به یک Apple Watch Ultra با سیستم عامل watchOS 9.1 یا جدیدتر نیاز دارد که با iPhone 8 یا جدیدتر دارای iOS 16.1 یا بالاتر جفت شود. طرح اولیه برنامه رایگان است و شامل بسیاری از عملکردهای رایج غواصی، از جمله عمق، زمان، و گزارشی از آخرین غواصی ها است. با 9.99 دلار در ماه یا 79.99 دلار در سال، کاربران به ردیابی رفع فشار، بارگذاری بافت، ظرفیت نامحدود دفترچه ثبت نام و موارد دیگر دسترسی دارند.

پس از غواصی، داده هایی مانند مکان های ورودی و خروجی GPS به همراه خلاصه ای از مشخصات غواصی کاربر روی ساعت نشان داده می شود. یک برنامه همراه Oceanic+ برای iPhone خلاصه‌های دقیق‌تری پس از غواصی، جزر و مد در سه روز آینده و موارد دیگر ارائه می‌دهد.

اپلیکیشن Oceanic Plus آیفون


اپل می گوید همیشه پروتکل های غواصی را دنبال کنید، با یک همراه شیرجه بزنید و یک دستگاه ثانویه داشته باشید.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا