بررسی تخصصی

فروشگاه آموزشی اپل در اروپا متوقف شد، به زودی پیشنهاد بازگشت به مدرسه پیش بینی می شود

فروشگاه آموزش آنلاین اپل در بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله انگلستان، ایرلند، اتریش، بلژیک، هلند، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، سوئیس، سوئد، فنلاند، دانمارک، نروژ، مجارستان، جمهوری چک، از کار افتاده است. و دیگران.

ویژگی اپل بازگشت به مدرسه 2022
این فروشگاه همچنین در چند کشور دیگر در خاورمیانه و آسیا مانند ترکیه، امارات متحده عربی و چین تعطیل است.

زمان خاموشی احتمالاً بدان معناست که تبلیغات سالانه بازگشت به مدرسه اپل در چند ساعت آینده در اروپا و جاهای دیگر راه اندازی خواهد شد. این تبلیغ برای اولین بار در ماه گذشته در ایالات متحده و کانادا راه اندازی شد و اپل به دانشجویان کالج/دانشگاه تا 150 دلار کارت هدیه اپل را با خرید یک مدل مک یا آی پد واجد شرایط ارائه داد.

با توجه به اینکه یورو در حال حاضر تقریباً برابر با دلار آمریکا است، این امکان وجود دارد که پیشنهاد اپل در کشورهایی که از یورو استفاده می کنند تا 150 یورو کارت هدیه باشد، اما پیشنهاد دقیق هنوز مشخص است. اپل ماه گذشته گیفت کارت یکپارچه خود را در چندین کشور اروپایی راه اندازی کرد، با این کارت هدیه برای خرید در فروشگاه اپل و سرویس های اپل مانند اپ استور، آیتونز، اپل موزیک، اپل آرکید و غیره معتبر است.

ماه گذشته، اپل همچنین این تبلیغات را در هند، تایلند و سنگاپور راه اندازی کرد، جایی که هنوز هم به دانش آموزان ایرپادهای نسل دوم رایگان را با خرید مک یا آی پد واجد شرایط ارائه می دهد. کارت هدیه همه کاره اپل در این کشورها در دسترس نیست.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا