بررسی تخصصی

Vision Pro برای دریافت «شخصیت‌های فضایی» حتی بیشتر انسان‌مانند برای FaceTime

هدست جدید ویژن پرو اپل می تواند چهره کاربر را اسکن کند و از یادگیری ماشینی پیشرفته برای ایجاد یک “شخصیت واقعی” از آنها برای تماس های ویدیویی استفاده کند. و در به‌روزرسانی آینده visionOS، این آواتارها حتی واقعی‌تر خواهند شد.

Vision Pro Spatial Personas

Spatial Persona در Vision Pro

اپل در ویدیوی پلتفرم وضعیت اتحادیه خود برای توسعه دهندگان این هفته اعلام کرد که در حال کار بر روی “Personal های فضایی” است که به کاربران Vision Pro اجازه می دهد تا از کاشی آشنای FaceTime خارج شوند و احساس حضور بیشتری داشته باشند، مانند اینکه در اینجا جمع شده اند. همان فضای فیزیکی.” Spatial Personas یک پس‌زمینه شفاف خواهند داشت و می‌توانند حرکات و زبان بدن بیشتری را برای تجربه‌ای واقعی‌تر به نمایش بگذارند.

Vision Pro Persona

یک Persona معمولی در Vision Pro

Spatial Personas در تماس‌های FaceTime از جمله برای جلسات SharePlay در دسترس خواهند بود.

اپل در یک ویدیوی مرتبط با WWDC گفت: «در یک جلسه SharePlay، Spatial Personas به شما این امکان را می‌دهد که در کنار دیگران احساس حضور داشته باشید، به گونه‌ای که فناوری قبلاً آن را فعال نکرده است. “شما می توانید به چشمان دوستان خود نگاه کنید، با حرکات و زبان بدن خود را به طور طبیعی بیان کنید، و بهتر از همه، با استفاده از برنامه خود از یک فعالیت مشترک با هم لذت ببرید.”

اپل گفت پیش نمایش توسعه دهندگان Spatial Personas در اواخر سال جاری در دسترس خواهد بود، اما مشخص نکرد که این ویژگی چه زمانی به صورت عمومی منتشر می شود. Vision Pro تا اوایل سال 2024 در ایالات متحده عرضه نمی شود و قیمت آن 3499 دلار خواهد بود.

داستان های محبوب

شرکت الکترونیک برزیلی اختلافات طولانی مدت علامت تجاری آیفون را احیا کرد

اپل درگیر یک مناقشه طولانی مدت در مورد علامت تجاری آیفون در برزیل بوده است که امروز توسط IGB Electronica، یک شرکت برزیلی لوازم الکترونیکی مصرفی که در ابتدا نام “iPhone” را در سال 2000 ثبت کرد، احیا شد. تلاش برای دریافت حقوق انحصاری علامت تجاری “iPhone”، اما در نهایت از دست رفت و اکنون پرونده به …

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا