بررسی تخصصی

Adobe ابزارهای جدید هوش مصنوعی را به Photoshop و Illustrator اضافه می کند

Adobe امروز برنامه‌های Illustrator و Photoshop Creative Cloud خود را به‌روزرسانی کرد و مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را معرفی کرد که بهره‌وری را ساده‌تر می‌کند. بسیاری از موارد اضافه شده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی مولد برای صرفه جویی در وقت سازندگان بهره می برند.

Adobe ابزارهای جدید هوش مصنوعی را به Photoshop و Illustrator اضافه می کند
فتوشاپ یک ابزار انتخاب قلم مو جدید برای انتخاب مناطق با براش زدن روی آنها بدون نیاز به استفاده از حالت ماسک سریع دارد. این ابزار دارای تنظیمات کدورت و سختی برای لبه های پر است که امکان انتخاب بدون درز بیشتری را فراهم می کند.

ابزار Adjustment Brush که در نسخه بتا بوده نیز موجود است. امکان نقاشی بر روی تنظیمات روشنایی، اشباع و موارد دیگر را با گزینه هایی برای انتخاب های تنظیم دقیق فراهم می کند. ویژگی «تولید تصویر متن به تصویر» فتوشاپ نیز از نسخه بتا خارج شده است و می‌توان از آن برای ایجاد ده‌ها ایده در عرض چند دقیقه با استفاده از یک پیام متنی و/یا تصاویر مرجع استفاده کرد.

فتوشاپ تولید تصویرفتوشاپ تولید تصویر
سایر ویژگی‌های جدید فتوشاپ شامل نوار وظیفه متنی بهبودیافته، پشتیبانی از لیست‌های گلوله‌دار و شماره‌دار، و گزینه Enhance Detail برای Generative Fill است.

Adobe Illustrator دارای ویژگی Generative Shape Fill برای پر کردن اشکال با جزئیات و رنگ است. Adobe می گوید که کاربران می توانند سبک و رنگ آثار هنری خود را برای ایجاد چندین گزینه گرافیکی وکتور قابل ویرایش و مقیاس پذیر مطابقت دهند.

adobe illustrator مولد شکل پرadobe illustrator مولد شکل پر
اعلان‌های متنی برای پر کردن گرافیک‌های برداری برای Generative Shape Fill استفاده می‌شوند، و گزینه‌هایی برای اضافه کردن سبک‌هایی مانند هنر سه بعدی، هندسی یا پیکسلی وجود دارد.

Adobe ویژگی Text to Pattern را در Illustrator بهبود بخشید و ایجاد، ویرایش و مقیاس‌بندی الگوهای برداری بدون درز را ساده‌تر کرد. گرافیک‌های برداری که با استفاده از این ویژگی تولید می‌شوند واضح‌تر هستند، به علاوه کنترل‌های رابط کاربری جدید و گزینه‌های ویرایش بهتری وجود دارد.

با Mockup، طراحان می توانند خلاقیت های خود را بر روی اشیایی مانند بسته بندی محصول و پوشاک ببینند، با این ابزار به طور خودکار هنر را مطابق با لبه های شی تنظیم می کند. از دیگر ویژگی‌های جدید Illustrator می‌توان به ابزار Dimension برای اندازه‌گیری دقیق، قابلیت‌های انتخابی پیشرفته‌تر، و سرعت حرکت و زوم سریع‌تر اشاره کرد.

این ویژگی های جدید در آخرین نسخه های ایلاستریتور و فتوشاپ روی دسکتاپ موجود است. اطلاعات بیشتر را می توانید در وب سایت Adobe بیابید.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا