بررسی تخصصی

آیفون 14 فقط چند هفته مانده است: سه نکته برای آماده شدن برای آیفون جدید

تنها چند هفته تا عرضه آیفون 14 جدید باقی مانده است، به این معنی که میلیون‌ها مشتری آیفون به زودی آیفون فعلی خود را ارتقا می‌دهند یا شاید برای اولین بار یک آیفون دریافت کنند.

ویژگی انحصاری iPhone 14 Pro Purple Front and Back MacRumors

رندرهای انحصاری MacRumors iPhone 14 Pro توسط طراح گرافیک Ian Zelbo

چه از یک مدل قدیمی‌تر ارتقا دهید یا این اولین آیفون شما باشد، ما چند نکته را جمع‌آوری کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند برای آیفون پرچم‌دار بعدی آماده شوید و اینکه آیا می‌خواهید آن را ارتقا دهید یا نه.

گزینه های تجارت خود را در نظر بگیرید

تجارت آیفون در فروشگاه


یکی از رایج‌ترین روش‌هایی که مشتریان برای خرید یک آیفون جدید استفاده می‌کنند، از طریق معامله است که به آنها امکان می‌دهد برای خرید یک گوشی جدید اعتبار دریافت کنند. میزان اعتباری که دریافت خواهید کرد به عوامل مختلفی از جمله مدل تلفن فعلی و وضعیت آن بستگی دارد.

خود اپل برای آیفون‌های قدیمی‌تر و حتی دستگاه‌های اندرویدی پرچم‌دار، مانند سامسونگ گلکسی اس 21 و گوگل پیکسل، خرید و فروش ارائه می‌کند. اپل فهرستی از ارزش تخمینی دستگاه‌ها ارائه می‌کند، اما مهم است که توجه داشته باشید که این تخمین‌های ارزش به دلیل اضافه شدن خانواده آیفون 13 به برنامه تجارت پس از عرضه آیفون 14 کاهش خواهند یافت.

اگر به دنبال ارتقای آیفون در پاییز امسال هستید، ممکن است ایده خوبی باشد که گزینه های معامله خود را در نظر بگیرید. در اینجا می‌توانید درباره برنامه تجارت اپل بیشتر بدانید.

طرح شرکت مخابراتی خود را بررسی کنید

گروه ضربت سیار حامل


فراتر از معامله، بسیاری از مشتریان گوشی های جدید را از طریق اپراتورهای خود تحت طرح های اقساطی دریافت می کنند که هزینه دستگاه را تا 36 ماه تقسیم می کند. همانطور که گزینه‌های خرید خود را در نظر می‌گیرید، بررسی کنید که شرکت مخابراتی شما در حال حاضر چه چیزی را ارائه می‌دهد و چگونه با سایر احتمالات مانند مبادلات تجاری مطابقت دارد.

سال گذشته پس از عرضه آیفون 13، اپل با AT&T، Verizon و T-Mobile/Sprint همکاری کرد تا تبلیغات و معاملات خاصی را برای سری جدید آیفون ارائه دهد.

در نظر بگیرید که آیا ارتقا می دهید یا خیر

ویژگی آیفون 12 پرو در مقابل آیفون 14 پرو


اگر در حال حاضر یک آیفون 13 دارید، احتمالاً به فکر پرش به آیفون 14 نیستید. اگر به دنبال یک آیفون قدیمی هستید، ممکن است به‌روزرسانی جذاب‌تر به نظر برسد.

شایعات و فاش‌های زیادی درباره ویژگی‌ها و تغییرات جدید آیفون 14 منتشر شده است. با استفاده از آنچه می دانیم، چند راهنمای مقایسه مفید برای مشتریان iPhone X، iPhone XS، iPhone 11 Pro و iPhone 12 Pro در مقایسه با iPhone 14 Pro و آنچه که انتظار داریم، گردآوری کرده ایم.

برای خلاصه‌ای سریع از سری آیفون 14: ما منتظر چهار مدل با دو اندازه 6.1 و 6.7 اینچی، دوربین‌های بهبودیافته، طراحی جدید بدون بریدگی برای انواع بالاتر، دوربین‌های بهتر و موارد دیگر هستیم.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا